გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის  გეგმა
სახელი  გვარი : ნონა  იაკობაძე
საგანი: ქართული  ენა და ლიტერატურა
სწავლების საფეხური :  საშუალო
კლასი: XI
მოსწავლეთა  რაოდენობა პროფილი:  11 სსსმ მოსწავლე არ  მყავს
გაკვეთილის  თემა: ,,შვილის  მკვლელი მამები“
გაკვეთილის მიზნები:  რამდენიმე ლიტერატურული ნაწარმოების მიხედვით, შეძლონ გააანალიზონ კონკრეტული ეპოქის დამახასიათებელი ნიშნები და პერსონაჟთა სახეები.
ესგ  სტანდარტი და  მისაღწევი მიზნები:
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლა)  კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.


აქტივობის  აღწერა
გამოყენებული  მეთოდი
მეთოდები
კლასის ორგანიზების  ფორმა
ფორმები
სასწავლო რესურსი
დრო
1
მასწავლებელი აგვარებს
საორგანიზაციო
საკითხებს და კლასს
აცნობს გაკვეთილის .
თემასა და მიზნებს

მინი  ლექცია
მთელი  კლასი
მიზნები  გეგმა
2
2
გამოწვევისა  და წინარე ცოდნის
 გასააქტიურებლად სვამს  კითხვებს
გაიხსენონ
ისეთი  ნაწარმოოებები,
ხოვრებისეული  ფაქტები
,რომლებშიც ასახულია
მამა-შვილის  ურთიერთობა.
კითხვა-პასუხი
მთელი  კლასი ინდივიდუალური

5
3
მასწავლებელი სთავაზობს
მოსწავლეებს ნაწარმოების
მიხედვით გადაღებული
ფილმებიდან რამდენიმე ფრაგმენტს
ვიდეომასალის ჩვენება
მთელი კლასი
პროექტორი,კომპიუტერი
10
4
მასწავლებელი კლასს ჰყოფს
ორ ჯგუფად,
სთავაზობს
ვენის დიაგრამის
გამოყენებით
შეადარონ  ნაწარმოების გმირები,
ერთ ჯგუფში ახასიათებენ მამებს ,
ხოლო მეორეში შვილებს
პერსონაჟთა ანალიზი
ჯგუფური მუშაობა
ვენის დიაგრამა, კომპიუტერი, ფლიფჩარტი,მარკერები
10
5
მოსწავლეები აკეთებენ
თავიანთი ნამუშევრების
პრეზენტაციას
პრეზენტაცია
ინდივიდუალური
კომპიუტერი, პროექტორი, ფლიფჩარტი
8
6
მასწავლებელი სთავაზობს
მოსწავლეებს
დისკუსიას თემაზე:
,,დასჯა თუ შენდობა
შეჯამება
ჯგუფური, ინდივიდუალური

10


  • შედეგები : მკაფიოდ,  ცხადად და გასაგებად აყალიბებს განსახილველი საკითხის არსს, პრობლემის განმსაზღვრელ ასპექტებს და საკუთარ მოსაზრებას;
  • აანალიზებს კონკრეტული ეპოქის დამახასიათებელ ნიშნებს და მათს გავლენას ლიტერატურულ ნაწარმოებში ასახული პრობლემის გადაჭრის გზებზე;  
  • განსაზღვრავს ნაწარმოების თემას და იდეას;
  • აანალიზებს პერსონაჟთა სახეებს, აჯგუფებს  კონფლიქტთან მიმართებით და განსაზღვრავს მათს როლს სიუჟეტის განვითარებაში;


თარიღი:

ხელმოწერა:

Comments

Popular posts from this blog

რეფლექსია