გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის გეგმა
სახელი გვარი : ნონა იაკობაძე
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
სწავლების საფეხური : საშუალო
კლასი: XI
მოსწავლეთა რაოდენობა პროფილი: 11 სსსმ მოსწავლე არ მყავს
გაკვეთილის თემა: ,,შვილის მკვლელი მამები“
გაკვეთილის მიზნები: რამდენიმე ლიტერატურული ნაწარმოების მიხედვით, შეძლონ გააანალიზონ კონკრეტული ეპოქის დამახასიათებელი ნიშნები და პერსონაჟთა სახეები.
ესგ სტანდარტი და მისაღწევი მიზნები:
ქართ. XI. 1. მოსწავლეს შეუძლია საჯარო მოხსენების წარმოდგენა (ზეპირი გამოსვლა) კონკრეტული აუდიტორიის წინაშე კონკრეტული მიზნით.
ქართ. XI. 5. მოსწავლეს შე-უძლია სხვადასხვა ეპოქის ტექსტების გაანალიზება მათში ასახული ინფორმა-ციის, თემების, იდეებისა და პრობლემატიკის თვალსაზრისით.
ქართ. XI. 9. მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ნაწარმოების წერილობით გაანალიზება.
№
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი
მეთოდები |
კლასის ორგანიზების ფორმა
ფორმები |
სასწავლო რესურსი
|
დრო
|
1
|
მასწავლებელი აგვარებს
საორგანიზაციო საკითხებს და კლასს აცნობს გაკვეთილის . თემასა და მიზნებს |
მინი ლექცია
|
მთელი კლასი
|
მიზნები გეგმა
|
2
|
2
|
გამოწვევისა და წინარე ცოდნის
გასააქტიურებლად სვამს კითხვებს გაიხსენონ ისეთი ნაწარმოოებები, ხოვრებისეული ფაქტები ,რომლებშიც ასახულია მამა-შვილის ურთიერთობა. |
კითხვა-პასუხი
|
მთელი კლასი ინდივიდუალური
|
5
| |
3
|
მასწავლებელი სთავაზობს
მოსწავლეებს ნაწარმოების მიხედვით გადაღებული ფილმებიდან რამდენიმე ფრაგმენტს |
ვიდეომასალის ჩვენება
|
მთელი კლასი
|
პროექტორი,კომპიუტერი
|
10
|
4
|
მასწავლებელი კლასს ჰყოფს
ორ ჯგუფად, სთავაზობს ვენის დიაგრამის გამოყენებით შეადარონ ნაწარმოების გმირები, ერთ ჯგუფში ახასიათებენ მამებს , ხოლო მეორეში შვილებს |
პერსონაჟთა ანალიზი
|
ჯგუფური მუშაობა
|
ვენის დიაგრამა, კომპიუტერი, ფლიფჩარტი,მარკერები
|
10
|
5
|
მოსწავლეები აკეთებენ
თავიანთი ნამუშევრების პრეზენტაციას |
პრეზენტაცია
|
ინდივიდუალური
|
კომპიუტერი, პროექტორი, ფლიფჩარტი
|
8
|
6
|
მასწავლებელი სთავაზობს
მოსწავლეებს დისკუსიას თემაზე: ,,დასჯა თუ შენდობა |
შეჯამება
|
ჯგუფური, ინდივიდუალური
|
10
|
- შედეგები : მკაფიოდ, ცხადად და გასაგებად აყალიბებს განსახილველი საკითხის არსს, პრობლემის განმსაზღვრელ ასპექტებს და საკუთარ მოსაზრებას;
- აანალიზებს კონკრეტული ეპოქის დამახასიათებელ ნიშნებს და მათს გავლენას ლიტერატურულ ნაწარმოებში ასახული პრობლემის გადაჭრის გზებზე;
- განსაზღვრავს ნაწარმოების თემას და იდეას;
- აანალიზებს პერსონაჟთა სახეებს, აჯგუფებს კონფლიქტთან მიმართებით და განსაზღვრავს მათს როლს სიუჟეტის განვითარებაში;
თარიღი:
ხელმოწერა:
Comments
Post a Comment